Tevreden klanten

Toegenomen belang van marktwerking en vercommercialisering, in combinatie met de toegenomen kritische houding van afnemer en consument zorgen er voor dat klantentevredenheid en klantenbinding extra belangrijke factoren zijn. Bereikbaarheid, snelheid, transparantie en voorlichting zijn van toenemend belang voor klantenbinding en toekomstig klanten van het notariskantoor kunnen hierop selecteren. De klant komt lang niet altijd meer vanzelfsprekend bij u en moet actief benaderd worden. Bovendien wil de klant steeds meer proactief voorzien worden van informatie. Vallen deze aspecten wel samen met uw competenties en die van uw team?
De Notariscoach kan hierin begeleiden, adviseren en trainen: hoe kunt u klanten actief benaderen en hoe boei en bindt u uw klanten.

Wilt u meer weten? Vraag een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan!

Contact

Stuur ons een e-mail en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Vul je zoekopdracht in.